jueves, 16 de mayo de 2013

Recerca de documentals a la xarxa

Un dels documentals que més m'ha agradat és aquell que tracta sobre l'educació emocional, és un tema que m'interessa molt i que trobo que a la carrera no se li esta donant molta importància, ja  que en cap assignatura s'ha treballat en profunditat, tant sols s'ha esmentat un parell de vegades. Penso que com a mestres és important que estem formats en aquest aspecte, i crec que molts no hi estan... M'encanta la reflexió que fa aquesta mestra sobre l'educació emocional, i amb quina importància en parla.




Aquest vídeo que vos presento a continuació no parla sobre l'educació infantil, però també parla sobre l'educació emocional, i m'agradaria fer un petit homenatge a n'aquest tema que tant m'interessa. És un vídeo molt maco, que a les persones que senten passió per l'educació possiblement se'ls caigui alguna llàgrima.








Les etiquetes que relaciono amb aquesta publicació són aquelles que fan referència a la reflexió sobre els elements que porten a una bona actuació professional.

No hay comentarios:

Publicar un comentario