jueves, 23 de mayo de 2013

Els meus aprenentatges en relació als projectes i documentals exposats

La visualització dels documentals i dels projectes de millora, m'ha servit per conèixer amb més profunditat aspectes de l'educació i també estratègies de com realitzar un projecte de millora, ja que quan jo vaig realitzar les pràctiques no en vaig fer cap. Ara després d'haver vist els dels meus companys de classe, ja podria aventurar-me a fer-ne algun, si treballo en una escola algun dia.

Un dels documental que m'ha paregut  més interessant ha estat el de "La vida en les parets", penso que han realitzat una bona feina, i queda molt ben reflectit la documentació que porten a terme les escoles per informar de la seva feina, tot penjat panells informatius, dibuixos i fotografies de tot allò que ocorre a la seva escola.





Les etiquetes que he seleccionat per aquesta entrada són aquelles relacionades amb l'autonomia de l'aprenentatge, ja que he elaborat conclusions a partir de la visualització dels projectes de millora i dels documentals, i també les relacionades amb el meu propi procés d'aprenentatge, i per acabar nombrar també les competències d'identificar les bones pràctiques dels meus companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario