jueves, 6 de junio de 2013

Valoració de les competències assolides i del blog

Per finalitzar amb el meu blog de Reflexió i Innovació Educativa, faré una petita valoració de les competències que penso que he assolit.

La primera competència i base d'aquesta assignatura per a mi, ha estat la reflexió. Competència que crec que he millorat realitzant aquesta assignatura, però encara em queda molt per aprendre.
He après a aturar-me i reflexionar sobre certs aspectes de l'educació que pot ser abans passava per alt, però el que més destaco és l'aprenentatge que he fet sobre la valoració dels petits moment del dia, de aturar-se a pensar i veure que amb les activitats quotidianes com poden ser, l'alimentació i la higiene també és pot aprendre. Bé doncs, encara que penso que he millorat aquesta habilitat, sé que em queda molt per aprendre, i que he d'intentar profunditzar més quan em disposo a realitzar les meves reflexions.

En quant al blog penso que és un eina útil, molt visual i molt maca estèticament si la saps utilitzar, sinó segons la meva opinió pot donar la imatge de ser una feina pobre.

Estic bastant contenta amb el resultat del meu blog, estèticament m'agrada com ha quedat, encara que hi ha entrades que no se molt bé perquè, han aparegut uns subratllats blancs que no he sabut treure. Respecte al contingut, espero haver realitzat una nona feina, agraeixo els email informant-me sobre la revisió del blog, he intentat millorar totes aquells aspectes que hem comentàveu i espero haver realitzat bé les tasques.

I poca cosa més...Sé que he de millorar la utilització del blog, però crec que cada any vaig aprenent coses noves. El meu futur repte és aprendre a fer un glogster; per falta de temps no he après a fer-ne, però els he vist a alguns dels blogs dels meus companys i queda molt maco. Als meus futurs blogs n'hi apareixerà algun ! 




Les etiquetes que trobo més adient destacar en aquesta entrada  són les relacionades amb la reflexió del meu propi procés d'aprenentatge, ja que he identificat punts forts i febles en quant a les meves capacitats i competències professionals, he identificat pròpies creences i concepcions a més de recollir i reflexionar sobre els meus errors i cercar maneres de millorar-los.

No hay comentarios:

Publicar un comentario